søndag den 23. januar 2011

Massage i paradis

Efter at have luret længe på vores resorts massage-bambushytte beliggende ved stranden blev det i dag endelig tid til at få en time. KUN 300 Bath! (ca. 60 kr.) En lille thai-kvinde begyndte med at kravle rundt på mig, hvor hun brugte knæ til at massere ryggen. En mærkelig, men effektiv metode, hvor hun fandt alle ømme muskler – der var mange!  Derefter blev det mere ”normalt” – altså med hænderneJ Mine altid spændte lægmuskler fik også ’tæv’ (bl.a. med hendes albuer), inden hun gik til fødderne. Da timen var overstået (desværre hurtigere end ventet), kunne jeg næsten flyve derfra, så jeg ”fløj” ned i en strandstol og nød solnedgangen sammen med Søren;) Nu er jeg klar til at ”backpacke” en uges tid mere.
Håber alle har det godt og ikke har ømme muskler;)
Kh Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar